Vervangen Brugdek Pijnacker
Slurink start in week 19 met het vervangen van een brugdek in gemeente Pijnacker.
De bestaande vurenhouten dekdelen voorzien van een slijtlaag worden vervangen voor nieuwe hardhouten dekdelen.
Lees verderBetonreparatie parkeerkelder Utrecht
Slurink is gestart met betonreparaties in parkeerkelder ter grootte van 1000 m2 te Utrecht.
In eerste instantie zullen op twee zaterdagen de betonschades worden uitgehakt en ingekaderd. Daarna zullen de betonschade’s in twee weken tijd worden hersteld.
Lees verderNieuwe Combinatiedeklagen 2017
De eerste combinatie deklagen van 2017 zijn alweer aangebracht door Slurink infra. Zo is een jachthaven in gemeente Monnickendam voorzien van een nieuwe combinatiedeklaag.
Lees verderCrafco erkend Applicateur
Sinds begin 2017 is Slurink erkend applicateur van Crafco (Sikkens) voor het aanbrengen van vloercoatings. Hiervoor zijn de medewerkers van getraind in de fabriek van Akzo….
Lees verderRenovatie brug Ewijk
Slurink start medio september 2016 met werkzaamheden op brug Ewijk. Zo wordt er gietasfalt aangebracht en aan beide zijden van de rijbaan een drainflex goot.
Lees verderVermindering CO2 uitstoot
Met de aanschaf van een nieuwe Volkswagen Caddy eco fuel gaat Slurink voor minder CO2 uitstoot.
Aardgas heeft belangrijke milieuvoordelen.
Lees verderOnderhoud Zoetermeer in volle gang
Het onderhoud aan de viaducten, bruggen en tunnels in de gemeente Zoetermeer is in volle gang.
Van betonreparatie tot het opnieuw aanbrengen van het schilderwerk.
Lees verderNieuwe aanwinst: Mercedes Vito
Deze maand is bij Slurink een nieuwe Mercedes Vito geleverd.
De bus is aan beide zijde voorzien van schuifdeuren die het in en uitladen vergemakkelijken.
Lees verderNieuwe aanwinst: Eurotrac Wiellader
Afgelopen maand is bij Slurink een nieuwe Eurotrac W12 Wiellader afgeleverd. Compleet met nieuwe palletvorken, laadbak en rolbezem.
Lees verderVoegconstructie viaduct A2 Den Bosch
Aanbrengen van 54 meter dilatatieprofiel op viaduct A2 nabij den Bosch. Naast het aanbrengen van de dilatatieprofielen wordt ook 100 m schampkant verbreed, in de te verbreden schampkant worden direct de K-ankers geplaatst voor de toekomstige vangrail. Als laatste word ...
Lees verder